Tres menors provoquen el terror pels carrers de Reus amb diversos robatoris

Els nois han estat detinguts, però com que són menors, la detenció s'ha deixat sense efecte

17 d'abril de 2024 a les 10:28h

Els Mossos d'Esquadra han detingut la matinada d'aquest dimecres tres nois menors d'edat a Reus com a presumptes autors de tres robatoris a la via pública.

Els joves, que es coneixien entre ells, havien robat tres collarets a tres dones d'edat avançada mitjançant estrebades. Una de les víctimes va resultar ferida lleu.

El primer fet delictiu es va produir el passat 8 d'abril a l'avinguda de la Salle; el segon, el 10 d'abril a l'avinguda de Salou; i el tercer, el 12 d'abril al carrer Doctor Codina Castellví.

Els investigadors van identificar els autors per la roba i en el moment d'efectuar-la, un d'ells duia un dels collarets, que va ser retornat a la propietària. En el reconeixement fotogràfic, les víctimes també els van identificar.

A causa que són menors d'edat la detenció s'ha deixat sense efecte i els joves seran citats a declarar en seu judicial.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit