Divendres, 6 de desembre de 2024
És notícia

La Guàrdia Urbana de Reus guanya agilitat i eficiència amb nous dispositius mòbils

Avatar photo

Gràcies als nous dispositius mòbils, els agents poden tenir accés directe a peu de carrer a totes les bases de dades disponibles i consultar, per exemple, dades policials, de trànsit o del padró municipal

La Guàrdia Urbana fa un pas més en el procés de transformació digital i modernització tecnològica del cos municipal de seguretat amb la posada en servei en el patrullatge dels guàrdies de tauletes mòbils i tauletes que permeten l’accés en línia a la gran majoria de serveis digitals de gestió interns disponibles a la comissaria central. El nou equipament tecnològic permet una gestió més àgil, integrada i eficient dels serveis policials sobre el terreny, i facilita les actuacions d’organització, d’informació, operatives i administratives dels agents.

L’autonomia que els guàrdies guanyen amb els dispositius mòbils permet fer un servei més ràpid i eficient en el patrullatge dels agents i, alhora, allibera de càrrega la sala de control de la comissaria central, amb la qual cosa, aquest centre neuràlgic de les comunicacions des d’on es vigila la seguretat de la ciutat les 24 hores del dia, també guanya en eficiència.

 

Gràcies als nous dispositius mòbils, els agents poden tenir accés directe a peu de carrer a totes les bases de dades disponibles i consultar, per exemple, dades policials, de trànsit o del padró municipal. I, al mateix temps, podran intercanviar informació i documentació, i consultar avisos i serveis operatius, entre altres.

Igualment, els guàrdies també podran signar biomètricament les actes que aixequin i les sancions administratives que tramiten sobre el terreny, amb el conseqüent estalvi de temps i paper, ja que no caldrà que completin el procediment posteriorment a comissaria.

 

La posada en servei dels nous dispositius mòbils dona continuïtat al projecte de transformació digital i de modernització tecnològica en el que està immersa la Guàrdia Urbana amb la implantació d’un sistema integral de gestió operativa. Un procés que porta a terme amb la col·laboració del Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions de l’Ajuntament. Aquest nou sistema informàtic, que suposa una inversió total de 95.000 euros en 5 anys, permet la gestió integrada, entre altres, dels serveis següents:

  • Gestió i atenció del 092 de forma automatitzada.
  • Operativa diària de la Guàrdia Urbana (amb actes, gestió dels recursos policials, policia judicial, etc…).
  • Gestió del personal amb els quadrants de servei.
  • Portal de l’agent on la relació entre els guàrdies i la prefactura es fa de manera totalment telemàtica.
  • Integració amb la resta de sistemes municipals així com sistemes d’altres administracions.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Visita guiada del Museu d’Història de Sabadell al cuniculus romà

Notícia següent

Vilanova i Geltrú acull una nova edició del Firasac

Notícies relacionades