Diumenge, 4 de maig de 2025
És notícia

Un incendi en un bloc de pisos de Reus deixa un home ferit

Avatar photo
40 veïns i veïnes de l’edifici s’han autoevacuat quan s’han adonat que hi havia foc

Un home ha resultat ferit aquest dijous en un incendi registrat en un bloc de pisos de l’avinguda de Barcelona de Reus.

El foc s’ha produït cap a les 12:55 h d’aquest dijous, 18 de juliol, moment en què el 112 ha rebut un avís sobre una deflagració que s’ha acabat convertint en un incendi que ha acabat afectant totalment l’habitatge.

Dins del pis hi havia una persona que ha resultat ferida i ha estat evacuada en ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) fins a l’Hospital Sant Joan de Reus.

Per altra banda, 40 veïns i veïnes de l’edifici s’han autoevacuat quan s’han adonat que hi havia foc, mentre que altres han estat confinats pels Bombers durant les tasques d’extinció del foc.

El fum del foc també ha arribat a altres habitatges i a l’escala de l’edifici, tot i que no ha afectat l’estructura del bloc.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor una nena de 2 mesos mentre jugava amb el seu pare a la platja

Notícia següent

Manresa aprova el nou Pla de Mobilitat amb la sostenibilitat i la salut de les persones al centre

Notícies relacionades