La inauguració de l’exposició ‘Una literatura pròpia, dones escriptores’, aquest dijous 2 de març a les 18:30 h a l’Ateneu, obrirà els actes per commemorar el Dia Internacional de les Dones a Castellvell del Camp. L’acte institucional del 8 de març, el monòleg ‘Fem(hi)humor’ i les càpsules d’autodefensa completen el programa d’activitats organitzades durant el mes de març.
L’acte institucional del 8M, organitzat per l’Ajuntament de Castellvell del Camp i l’Associació de dones Santa Anna, se celebrarà el dimecres 8 de març, a les 19:00 h, a la Sala Polivalent de l’Ajuntament. L’acte s’iniciarà amb la lectura del Manifest unitari del Dia de la Dona, continuarà amb una lectura de poemes i es clourà amb l’actuació del Cor Lianna.
Altres activitats
L’exposició ‘Una literatura pròpia, dones escriptores’, que s’inaugura aquest dijous 2 de març a les 18:30 h a l’Ateneu Popular de Castellvell, és la primera de les activitats emmarcades en el mes de la dona. L’acte comptarà amb la participació de l’autora reusenca i castellvellenca Mònica Escuer, que parlarà de la seva carrera com a escriptora i llegirà alguns dels seus poemes. La mostra, que es podrà visitar fins al 16 de març, vol ser un reconeixement a les aportacions que algunes escriptores han fet a la literatura catalana i universal.
L’actriu i locutora de doblatge Cris Codina presentarà el monòleg ‘Fem(hi) humor’, el proper divendres 10 de març, a les 19:30 h, al Casal d’Entitats. Es tracta d’un monòleg de comèdia que convida a la reflexió des de les experiències d’una dona. Les activitats es completaran amb les ‘Càpsules d’autodefensa’, que tindran lloc els dilluns 6, 13 i 20 de març a l’Ateneu Popular. Amb aquesta càpsula el que es vol aconseguir és crear un espai femení on poder compartir experiències, potenciar l’autoestima i aprendre eines per poder defensar-se.
Per participar-hi, cal fer la inscripció a l’enllaç Eventbrite Ateneu: https://www.eventbrite.com/o/ateneu-de-castellvell-del-camp-34381184323