Diumenge, 26 de gener de 2025
És notícia

Les candidates del PSC a Tarragona i Lleida demanen concentrar el vot progressista

Avatar photo

Montse Mínguez i Valle Mellado han reivindicat els avenços socials de l'actual govern espanyol i demanen concentrar el vot progressista per evitar el pacte entre PP i Vox

Les caps de llista del PSC a les eleccions generals per Tarragona i Lleida, Valle Mellado i Montse Mínguez -respectivament-, han fet campanya aquesta tarda pels carrers de Cambrils on han coincidit a demanar “una mobilització històrica a les urnes i una concentració del vot al PSC per garantir quatre anys més de Govern de progrés i, alhora, barrar el pas al pacte tenebrós del tàndem VOX-PP.”

 

Ambdues candidates han estat acompanyades per l’alcalde de Cambrils, Alfredo Clúa, l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, l’exalcalde de la ciutat Àngel Ros i el primer secretari del PSC de Tarragona, Santi Castellà.

 

A una setmana exacte de la cita amb les urnes Valle Mellado s’ha mostrat “convençuda que els tarragonins i tarragonines no fallaran i que el PSC guanyarà les eleccions a la demarcació. Però amb això no n’hi ha prou. Cal una majoria realment molt àmplia, aclaparadora, per evitar trobar-nos amb el senyor Abascal de vicepresident del Govern el dia 24…”.

 

En aquest sentit, ha subratllat que “dividir el vot en opcions minoritàries que no tenen ni la més mínima opció d’arribar al Govern o “passar” d’anar a votar, com irresponsablement defensen alguns, tan sols acosta als ultres al poder. Cal anar a votar massivament i concentrar el vot en el PSC per seguir avançant i evitar, alhora, una regressió en drets i llibertats que podem estar lamentant durant quatre anys. Pensem-hi”, ha conclòs la cap de llista socialista per Tarragona.

 

Per la seva banda, la candidata per Lleida, Montse Mínguez, ha afirmat que “els lleidatans i les lleidatanes donaran una resposta positiva a les urnes perquè els socialistes tenim una motxilla carregada de bona gestió.”

 

Per il·lustrar-ho la cap de llista del PSC ha reivindicat la pujada del salari mínim, l’increment de les pensions, l’augment dels contractes indefinits gràcies a la reforma laboral, la millora de les comunicacions entre Tarragona i Lleida, el túnel del Coll de Lilla, etc.

 

Cal els que els lleidatans i lleidatanes votin PSC, el vot de l’esperança, per seguir tirant endavant i evitar el retrocés que suposaria un Govern de la dreta i l’extrema dreta. Estic convençuda que anirà bé i que Lleida i Tarragona tindran la clau de la governabilitat per tornar a tenir un bon president -solvent, honest i responsable-, com ha demostrat ser-ho Pedro Sánchez”, ha explicat.

 

Finalment, l’alcalde de Lleida Fèlix Larrosa ha emplaçat “als lleidatans i lleidatanes que són avui gaudint de la platja a Cambrils que no poden badar, no poden quedar-se a casa el dia 23 i que cal que la mobilització sigui plena precisament perquè Lleida segueixi avançant de la mà d’un Govern de progrés liderat pel president Pedro Sánchez”, ha conclòs.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Sant Feliu celebra la festivitat de la Mare de Déu del Carme

Notícia següent

Un menor de 16 anys mor calcinat en un incendi amb 6 ferits més, 2 nens

Notícies relacionades