Els regidors i les regidores de Cambrils han recollit una vuitantena de queixes i propostes de millora durant els primers dos dimarts de funcionament dels punts d’atenció presencial als barris. Aquestes demandes de ciutadans i ciutadanes particulars es gestionaran amb el departament corresponent amb la màxima rapidesa possible i, en els casos que sigui necessari, es traslladaran als Consells de Barri, formats per les associacions, per buscar solucions de manera col·lectiva. Posteriorment, es farà un retorn a la persona que va formular la proposta.
Els temes més recurrents de les peticions han estat, per aquest ordre, els parcs i jardins, l’enllumenat, la xarxa viària, la convivència ciutadana i la neteja. Els equipaments on s’han realitzat més atencions són el Casal de la Gent Gran (barris de l’Eixample Vila, la Pallissa i Horta Santa Maria), l’Ateneu Juvenil (La Llosa i Ponent), la Torre del Llimó (Parellada i Pinaret) i el Centre Cívic de Vilafortuny.
L’objectiu del govern és fer una política de proximitat per facilitar l’intercanvi de punts de vista i compartir informació. Les persones interessades a parlar directament amb el seu regidor de barri poden acudir al punt d’atenció corresponent sense cita prèvia el primer dimarts de mes entre les 18 i les 20 hores (excepte en el cas de la Parellada i el Pinaret, que l’horari d’atenció és de 20 a 21 hores). A més, també s’ha posat a disposició de la ciutadania un correu electrònic de cada Consell de Barri.