Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

‘Visit Reus’ estrena una APP amb descomptes exclusius pels seus usuaris

Avatar photo

Per activar les promocions dels establiments comercials i de restauració cal disposar de la polsera 'Visit Reus'

Imatge de la nova aplicació mòbil de ‘Visit Reus’. Foto: Alba Sancha

L’engranatge de la promoció turística de Reus continua funcionant. Ara, s’engega la segona fase de la campanya amb l’estrena d’una nova aplicació mòbil que complementa la polsera ‘Visit Reus’, el principal reclam turístic en el qual treballa el consistori reusenc i l’Agència Reus Promoció per atreure més visitants a la ciutat, juntament amb els agents del sector privat. L’App amplia l’oferta de serveis i ofereix descomptes pels usuaris de la polsera ‘Visit Reus’, tant a establiments comercials, de restauració, com també al Mercat Central i en algunes activitats de la Ruta del Vermut i de la Ruta del Modernisme.

“L’objectiu és millorar l’experiència dels visitants a Reus i facilitar el seu accés a l’oferta pública i privada”, ha explicat la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles. L’eina agrupa la informació dels 5 espais patrimonials i culturals que inclou la polsera per visitar, com també de les promocions als establiments comercials i de restauració que s’han adherit a aquesta iniciativa. La descàrrega de l’App, a més, és lliure i permet la lectura de tots els apartats, però és necessari disposar de la polsera per poder activar les promocions a través d’un codi QR, segons ha detallat la gerent de l’Agència Reus Promoció, Marta Villalta.

Apartats de l’APP

La nova eina compta amb cinc apartats diferents. El primer d’aquests és l’Agenda, que dóna accés a les activitats i esdeveniments culturals de la ciutat en temps real. També existeixen els apartats de les visites als 5 espais patrimonials de la ciutat i l’apartat de promocions que es desglossa en diferents categories. En aquesta fase s’inclouen 87 promocions i descomptes actius de 76 establiments de la ciutat i 4 empreses del sector turístic i de la promoció del Vermut de Reus. A banda, també s’inclouen els apartats de notificacions, per informar els usuaris en temps real d’esdeveniments i descomptes, així com el de Bitllet de bus, que permet un viatge d’anada i tornada gratuït a la línia 30 de l’autobús urbà per arribar fins a l’Institut Pere Mata.

Col·laboració amb el sector privat

Aquesta iniciativa, però, s’ha desenvolupat amb la col·laboració d’agents privats a través d’entitats com la Unió de Botiguers, el Tomb de Reus, el Passeig Comercial El Pallol i el Mercat Central. A més, tots els establiments participants en aquest projecte i que ofereixen promocions disposaran d’un distintiu a l’entrada del local per identificar-los. El president del Passeig Comercial El Pallol, Pau Salvadó, en representació del sector comercial de la ciutat, s’ha mostrat convençut de l’èxit d’aquesta iniciativa. “Som, una vegada més, innovadors d’un producte”, ha dit Salvadó, que ha manifestat que aquesta segona fase de la campanya crea “expectatives i il·lusió” entre els comerciants. El representant, a més, també ha reconegut la implicació per part de l’Agència Reus Promoció i ha afegit que és un projecte que fan “amb amor a Reus”.

2.139 polseres ‘Visit Reus’ venudes

Aprofitant l’ocasió, la regidora Caelles també ha detallat els resultats de la primera fase de la campanya amb la venda de polseres. Des que es va engegar aquesta, i fins a l’1 de juliol, s’han venut un total de 2.139 polseres, la majoria de les quals entre una població adulta (57,3%). Cal destacar que la majoria de visitants -un 44%- procedeixen de l’àmbit català, generalment de Barcelona i província, tot i que també destaca l’usuari de proximitat de visitants de la demarcació de Tarragona. Respecte al turisme internacional, que se situa després del català, predominen els turistes d’origen francès i rus. Finalment, en l’àmbit estatal destaquen els visitants de València, Madrid, Aragó i el País Basc.

D’altra banda, l’espai cultural més visitat és el Gaudí Centre, amb 1.586 persones, seguit pel Pavelló dels Distingits de l’Institut Pere Mata, amb 1.015 visitants, el campanar, amb un total de 961 persones, i per últim, els museus de la ciutat, amb 681 visitants.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Museu de Tortosa recupera un element arquitectònic procedent del Castell de la Suda

Notícia següent

Música, màgia i joguines solidàries s’uneixen al novè Game Rock de Creu Roja

Notícies relacionades