Dissabte, 8 de juny de 2024
És notícia

Llum i gas: els serveis més demandants a l’Oficina de Consum de la Conca

Avatar photo

En els dos últims anys els serveis de llum i gas són els més demandats, arran de les pujades del preu de l’electricitat, les empreses que comercialitzen llum i gas han intensificat les seves ofertes amb trucades comercials que ofereixen canvis de tarifa de preu regulat a tarifes de mercat lliure o fins i tot, canvis de companyia.

Molts usuaris s’han vist afectats per la contractació de serveis no desitjats o canvis de comercialitzadora de llum o gas sense el seu consentiment exprés, des de l’Agència Catalana del Consum i des de l’Oficina de Consum del Consell Comarcal de la Conca de Barberà es donen recomanacions i es tramiten reclamacions per evitar i solucionar aquests conflictes fent mediacions amb les empreses.

Moltes d’aquestes mediacions se solucionen en aquesta oficina, d’altres necessiten anar més enllà a través de serveis jurídics. Temes sobre telefonia, compres per internet, assegurances, serveis de viatges, serveis comercials diversos, etc. s’atenen a l’oficina de consum i depèn de l’afer es tramiten reclamacions, queixes o denúncies, l’any 2023 s’han tramitat prop de 100 expedients xifra que es manté respecte a l’any anterior.

La major part de les consultes s’atenen telefònicament trucant al telèfon del Consell Comarcal de la Conca de Barberà (Tel. 977 86 12 32) o també al correu electrònic: [email protected] i si vol atenció presencial l’horari és els dimarts de 9 a 14:30 h (trucar al tel. 977 86 12 32 i demanar cita).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
collboni

Collboni reprèn les converses per formar govern abans de la primavera

Notícia següent

Una consellera de BComú denuncia una agressió sexual per Cap d’Any

Notícies relacionades