Viola la filla de la seva neboda durant un permís penitenciari

13 d'octubre de 2023 a les 20:59h

Un home que complia condemna per haver matat la seva dona l'any 2004 va aprofitar un permís penitenciari per violar la filla de la seva neboda. Així ho ha confirmat la Justícia, que ha condemnat l'home a una pena de 15 anys de presó per agressió sexual a una menor.

Els fets van succeir el maig de l'any 2021, quan l'home complia condemna després de matar la seva dona l'any 2004 i d'un llarg historial de maltractaments. La jove tenia 24 anys i la seva germana se la va trobar a casa, apunyalada. La parella tenia tres fills, tots ells menors d'edat.

L'home va ser condemnat a presó, però a partir de l'any 2012 va començar a gaudir de permisos penitenciaris. El 2021, en un d'aquests permisos —en aquesta ocasió era de sis dies—, la neboda de l'home, que vivia a Sevilla, va decidir acollir-lo a casa seva perquè no tenia on quedar-se durant el permís. La dona vivia amb la seva filla, que llavors tenia 12 anys.

Segons els fets provats de la sentència de l'Audiència de Sevilla, l'home va proposar a la nena anar a comprar llaminadures i tots dos van sortir de casa amb el cotxe. Però en lloc de dur-la a la botiga, l'home va conduir a una zona rural i, un cop allà, va fer-li creure que s'havia quedat sense gasolina.

La nena va sortir del cotxe amb la intenció de tornar caminant al poble, però l'home va aprofitar per agafar-la amb el seu braç pel coll. La nena, espantada, va començar a córrer, però com que la zona estava poc il·luminada va acabar ensopegant i va caure a terra.

L'home la va atrapar, li va agafar pels canells perquè no fugís i va començar a agredir-la sexualment, amenaçant-la amb “coses pitjors” si no es deixava fer. La noia, tot i que era menor, coneixia que el tiet de la seva mare era a presó per matar la seva dona, i per por va deixar d'oposar resistència. 

Un cop acabada l'agressió, l'home va intentar convèncer la menor que no digués res a ningú, però la nena va acabar confessant els fets i l'home va ser detingut.

Ara, l'Audiència de Sevilla l'ha condemnat a 15 anys de presó i a no apropar-se a més de 300 metres de la víctima, ni de casa seva ni del seu lloc de treball durant els pròxims 18 anys.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit