Els Bombers treballen en un incendi declarat aquest passat dimarts, que crema una nau industrial de grans dimensions. Es tracta d’un establiment d’objectes per a la llar situat al polígon industrial de Sant Jordi, a Sant Josep, Eivissa.
2 autobombes, 2 nodrisses, 1 autoescala, 1 sotsoficial, 2 caporals i 13 bombers han estat realitzant les tasques d’extinció de l’incendi, que s’ubica prop de l’aeroport d’Eivissa. Les flames han fet col·lapsar el sostre de la nau, però, afortunadament, l’incendi es troba en aquests moments controlat i cap persona n’ha resultat ferida o afectada.
Bombers de l’aeroport s’han sumat a les tasques d’extinció, i es preveu que el foc s’aconsegueixi apagar per complet en les pròximes hores. Encara no es coneixen les causes que l’han provocat.
🤝🏻 @PoliciaStJosep Protecció Civil, Bombers de Aena, @guardiacivil
El incident segueix vigent i informarem de novetats més endavant. pic.twitter.com/kok4P8dxsH
— Bombers d’Eivissa (@bombersdeivissa) June 4, 2024