Els empleats d’una empresa, cansats dels continus robatoris a la seva nau, van enxampar una colla de lladres que havien entrat a robar a les seves instal·lacions. Després van aconseguir tancar-los darrere de la tanca de l’empresa.
La colla de lladregots, es van resignar pensant-se que els empleats els tindrien tancats allà fins que arribessin les forces policials, però la reacció dels treballadors no va ser aquesta sinó que van decidir fer justícia pel seu compte, ja que devien considerar que la justícia oficial és lenta i ineficaç.
En cert moment del vídeo, que ha esdevingut viral, apareix una màquina excavadora de grans dimensions i -davant la mirada atònita dels lladregots- tomba i provoca destrosses a la furgoneta de la banda, en la qual pensaven fugir amb el botí afanat a l’empresa.
De moment no disposem de dades sobre l’empresa i la seva localització, però hem cregut oportú difondre l’enregistrament, fet amb els mòbils dels mateixos lladres, pel seu innegable interès periodístic.