Divendres, 30 de maig de 2025
És notícia

VÍDEO | Brutal baralla entre 3 dones i els treballadors d’un Burger King

Avatar photo
Segons fonts properes al cas, els treballadors del restaurant de menjar ràpid no han presentat denúncia a hores d’ara. 

El passat 14 de juliol, el local de Burger King situat a l’avinguda de la Llibertat de Múrcia va ser escenari d’una violenta baralla protagonitzada per tres dones que, enfadades per un retard en les seves comandes, van agredir diversos empleats del restaurant. L’incident, que s’ha tornat viral després de la difusió d’un vídeo, mostra les dones insultant i colpejant al personal de l’establiment, tot davant dels seus fills.

Segons fonts policials la disputa va començar quan les dones, visiblement alterades per l’espera, van començar a proferir una sèrie d’insults cap als treballadors del restaurant. Les vexacions verbals van incloure termes ofensius com “gafotas” o “zampabollos, dirigits a un jove empleat que estava gestionant les comandes. La tensió va augmentar ràpidament quan una de les dones, acompanyada per un nen, i una altra empentant un carro amb un nadó, es van acostar al taulell exigint el seu menjar de manera agressiva.

La situació va empitjorar quan una tercera dona es va afegir a l’incident, causant caos al taulell i a la cuina del local. El conflicte va anar pujant de to amb  cops, estirades de cabells i empentes, mentre els empleats intentaven controlar la situació. La violència es va desfermar de tal manera que les safates de menjar van volar pels aires i altres clients es van veure atrapats en el desordre.

Va ser necessària la intervenció de la Policia Nacional per calmar la situació i restablir l’ordre al restaurant, situat a la zona d’Atalayas, una àrea concorreguda de Múrcia.

Segons fonts properes al cas, els treballadors del restaurant de menjar ràpid no han presentat denúncia a hores d’ara.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Zones de ‘petó i adéu’: Andorra la Vella aposta per la seguretat escolar

Notícia següent

Vila-seca espera que RENFE incorpori servei de bus pels usuaris de la seva estació

Notícies relacionades