Una dona ha estat detinguda aquest dijous, 20 de juliol, a Navarra després d’intentar matar, presumptament, els seus tres fills de 3, 5 i 9 anys. Els fets han succeït cap a les 12:00 h d’aquest dijous a Fitero, moment en què la Guàrdia Civil ha rebut l’avís.
Segons indiquen des del ‘Noticias de Navarra’, la mare primer hauria obligat els tres menors a prendre alguna mena de substància verinosa, com ara salfumant. Després, ha atacat els nens amb una arma blanca i, finalment, ha intentat suïcidar-se.
En arribar, els guàrdies civils s’han trobat els tres menors ferits i la mare ensangonada. Dos dels nens han estat ingressats en estat greu a l’Hospital Reina Sofia de Tudela, mentre que el tercer, en estat molt greu, ha estat traslladat a l’Hospital Universitari de Navarra.
Dos dels nens han aconseguit demanar auxili a un altre familiar, que seria qui hauria trucat els serveis d’emergència i hauria permès l’entrada al pis dels cossos de seguretat. De moment, la Guàrdia Civil ha detingut la mare, que segueix hospitalitzada, i investiga el cas.