Un motorista ferit crític després d’un violent xoc amb un SUV

Avatar photo
El ferit va perdre el coneixement i resta a l’hospital amb politraumatismes i en un estat molt greu

Un noi de 27 anys ha resultat ferit molt greu després que col·lidís amb un vehicle  tipus SUV amb la motocicleta que conduïa, ahir dijous a la tarda, a la carretera NA-7010, a la cruïlla entre Asiàin i Lizasoáin (Navarra).

El conductor del turisme va resultar il·lès després de l’envestida de la motocicleta, informa Policia Foral, registrada als voltants del CD Pamplona.

A conseqüència de l’accident, que es va notificar a les vuit i deu del vespre al punt quilomètric 9.9 de la citada via, el conductor de la moto va resultar ferit i va perdre el coneixement. Segons fonts hospitalàries, pateix politraumatismes i el seu pronòstic és molt greu.

El centre de gestió d’emergències SOS Navarra 112 va mobilitzar fins al lloc l’equip mèdic d’Orkoien, bombers del parc de Trinitarios i una ambulància SVA (Suport Vital Avançat).

També hi van anar patrulles de la Policia Foral que s’han fet càrrec de les diligències. L’home va ser evacuat a l’Hospital Universitari de Navarra (HUN).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un accident obliga a tallar l’autopista AP-7

Notícia següent

Junts demana explicacions sobre el local on havia d’ubicar-se el nou Mercat del Carrilet

Notícies relacionades