Alexis Córdova Morales, el jove de 22 anys que estava desaparegut des del 7 de desembre passat, a Toledo, ja ha estat localitzat sa i estalvi.
El Centre Nacional de Desapareguts, dependent del Ministeri de l’Interior, havia demanat col·laboració ciutadana per a localitzar l’Alexis.
La seva família també havia difós la imatge a través de l’Associació SOS Desapareguts, a la seva pàgina web i xarxes socials.
Al jove, que fa 1,70 metres, pesa 70 quilos, té una complexió prima, cabells negres, i ulls de color negre, se li va perdre la pista dijous passat.

Afortunadament, Alexis Ricardo ha estat localitzat i tant el Centre Nacional de Desapareguts com SOS Desaparecidos han desactivat l’alerta de cerca.