Els serveis d’Emergències han trobat amb vida el menor de 10 anys que estava desaparegut després de caure amb el cotxe en un riu amb la resta de la seva família. El pare, però, segueix desaparegut.
Els fets van succeir durant la nit de diumenge a Aldea del Fresno, una de les localitats més afectades per la DANA a Madrid. Al vespre, un cotxe va caure al riu a causa de les pluges. En el vehicle hi viatjaven el pare, la mare, un nen de 10 anys i la seva germana.
La mare i la germana van aparèixer ja ahir al vespre i van ser ateses per metges del SUMMA 112 per ser traslladades a l’Hospital Rey Juan Carlos de Móstoles. El pare i el nen, però, seguien desapareguts.
Els serveis d’emergència han informat aquest matí que el nen de 10 anys ha estat localitzat amb vida i enfilat a un arbre. El pare, però, segueix desaparegut i el dispositiu de cerca segueix actiu per trobar-lo.