Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Troben el cos d’un noi de 22 anys que havia desaparegut a la platja

Avatar photo
Un dispositiu de recerca el va buscar durant dues hores, mentre una ambulància atenia per hipotèrmia la persona que l’acompanyava

Un jove de 22 anys ha mort aquest matí de diumenge, després d’haver anat a banyar-se a la platja a primera hora i que no se’l veiés sortir de l’aigua. L’acompanyava una altra persona, que ha donat l’avís a Emergències.

Cap a les 7:42 h, el Centre de Coordinació d’Emergències de la Regió de Múrcia i Salvament Marítim van desplegar un dispositiu de recerca del jove, que va desaparèixer a la platja de Percheles de Mazarrón.

Durant prop de dues hores, la Policia Local, Guàrdia Civil, embarcacions de la Creu Roja i Protecció Civil, més un helicòpter de Salvament Marítim, van buscar exhaustivament el desaparegut. Mentrestant, una ambulància va atendre la persona que l’acompanyava, que patia una hipotèrmia.

A les 9.45 hores la recerca s’ha donat per finalitzada, quan s’ha trobat el cos sense vida del jove de 22 anys, sense que hagin transcendit les causes exactes de la mort.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor un motorista de 56 anys després de sortir-se de l’autopista

Notícia següent

Lluís Llach parla d’una llista independentista sense Aliança Catalana: “És feixista”

Notícies relacionades