Divendres, 23 de maig de 2025
És notícia

Tres morts i quatre ferits a conseqüència del fort vent per la borrasca Núria

Avatar photo
Els Bombers han rebut l’avís aquest matí a les 11:35 hores i han apuntat que un tornado podria haver-hi provocat les destrosses
nau-destrossada-sevilla
Foto de la Diputació de Sevilla

La borrasca Núria ha colpejat amb força aquesta setmana a diversos punts del país. Encara que a Catalunya no ha causat grans desperfectes, al sud ja s’ha emportat la vida de tres persones i ha ferit a altres quatre.

Les víctimes són de la província de Sevilla, on el fort vent de la borrasca Núria va provocar l’esfondrament d’una nau agrícola. Fins i tot, tal com recull Europa Press, els Bombers han indicat que l’afectació a l’estructura de l’edifici es podria haver-hi produït per un tornado, la mateixa hipòtesi que li ha provocat ferides a quatre treballadores a Huelva.

Els Bombers apunten al fet que un possible tornado podria haver-hi produït l’esfondrament

Aquest matí, al voltant de les 11:35 hores, una nau agrícola ubicada entre Coria i Dos Hermanas, s’ha produït l’esfondrament de l’estructura. Per desgràcia, aquest accident ha provocat la mort de tres persones, les primeres víctimes de la borrasca Núria.

D’altra banda, a San Bartolomé de la Torre (Huelva), quatre treballadores han presentat ferides de diversa consideració. Les fortes ratxes de vent també han afectat diverses zones agrícoles provocant destrosses i colpejant amb objectes al cap a algunes de les dones.

En aquests moments, sembla que la pitjor part de la borrasca Núria ja ha passat pel sud d’Espanya, encara que aquest cap de setmana també hi haurà diversos ruixats. Per això, les autoritats han demanat a la població que extremi les precaucions, però aquest temporal ja s’ha emportat la vida de tres persones, a més de provocar múltiples destrosses a diferents punts de la geografia.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Nova Càtedra de la UdG per impulsar el talent i la innovació en l’àmbit de la salut

Notícia següent

El Pressupost Participatiu de Sant Boi recull 124 propostes de la ciutadania

Notícies relacionades