Els dos militars que van desaparèixer mentre feien unes maniobres en un pantà han estat localitzats sense vida, segons han confirmat fonts del Ministeri de Defensa.
Segons les mateixes fonts, per ara tot indica que es tracta de dues morts accidentals en el transcurs d’un “exercici de pas de cursos d’aigua” en un pantà a Còrdova. Durant aquestes maniobres, s’ha “produït un accident” i els dos morts s’haurien ofegat.
Segons ha indicat l’Exèrcit de Terra, “la investigació de les circumstàncies que han envoltat l’accident és en mans de l’autoritat judicial competent”.
Morts amb 24 i 34 anys
Els dos militars morts eren un cap de 34 anys i un soldat de 24 anys, respectivament. El cap, natural de Villafranca de Còrdova, va ingressar a l’Exèrcit de Terra l’any 2011, i des de llavors ha estat destinat a diferents missions, algunes d’elles a països com Letònia o el Líban. La seva trajectòria ja havia estat reconeguda amb l’ascens a cap i amb dues creus al mèrit militar amb distintiu blanc.
Pel que fa a la víctima més jove, un soldat de 24 anys, era natural de Viso del Alcor, a Sevilla, i només feia 7 mesos que era a l’Exèrcit, des del passat 8 de maig. L’Exèrcit ha volgut “unir-se al dolor dels seus familiars i companys en aquests tràgics moments”.