Una 'no' anul·lació d'una reserva al Restaurant 'Las Cumbres' s'ha fet viral, per la lliçó que ha donat el propietari i perquè obre -si no estava obert ja- un debat.
El restaurant, situat a Múrcia, va patir una absència d'una de les seves reserves. La persona que no va arribar, de fet, aprofitava per tractar de justificar-se, equivocant-se clarament. El cuiner de Las Cumbres va tractar de deixar mig preparat l'arròs, per així donar una experiència de rapidesa al client.
La sorpresa va arribar a les 15:45, quan el client va confirmar que no anaven. I la resposta del propietari és excel·lent:
“La base de l'arròs es prepara durant el matí perquè així quan arribeu ho teniu a taula en 20 minuts. Et dic això perquè si és possible, no ho facis a cap lloc, no només aquí. Aquestes coses fan mal a l'hostaleria, perquè tenim pocs dies rendibles a la setmana i un d'ells és el diumenge. He hagut de dir-los a diverses taules que no tenia lloc i s'ha quedat la vostra sense aprofitar. A sobre ens deixeu aquí fet un arròs de marisc. Si us plau, un altre cop empatitza una mica amb la gent que treballa un festiu”.
https://twitter.com/Rlascumbres/status/1772275260676587619Pagar per reservar
Aquest comentari viral ha obert el debat de si realment els restaurants haurien de cobrar per oferir una reserva. Com bé poden fer les aerolínies, els hotels o els apartaments turístics.