Un operari de grua mor atropellat per un camió mentre atenia un vehicle avariat

Malgrat els esforços efectuats, els serveis d’emergència no van poder salvar la víctima, de 57 anys

10 de juny de 2025 a les 10:11h

Un accident laboral o un accident de trànsit? Ambdues coses: un operari de grua de 57 anys va morir ahir dilluns a la localitat de Graja de Iniesta (Conca) després de ser atropellat per un camió mentre estava atenent un vehicle avariat.

Segons han informat fonts del Servei d'Emergències 112 a Europa Press, el sinistre va ocórrer ahir dilluns a les a tres quarts de tres de la tarda, al quilòmetre 230 de l'A-3, en sentit Madrid, quan aquest operari atenia un turisme avariat.

Fins al lloc de l'accident es van desplaçar efectius de la Guàrdia Civil, bombers de Motilla del Palancar i una UVI, que va haver d'atendre el camioner, un home de 42 anys, per un atac d'ansietat i ha de traslladar-lo al centre de salut.

A conseqüència dels fets, el carril dret de la via va quedar tallat durant el temps que va durar el rescat.

 
Sobre l'autor
Marc Pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit