Una dona ha mort aquest dissabte, 6 de desembre, després de precipitar-se des d'un tercer pis juntament amb els seus dos fills de 3 anys en un habitatge de Madrid. Segons informen els serveis d'emergència, els fets han passat en un pis del carrer Ricardo Ortiz, al barri de Ventas (districte de Ciudad Lineal), i els dos fills, tot i que han sobreviscut a la caiguda, han resultat ferits molt greus.
Els serveis d’emergència de Madrid han rebut l’avís poc després de la caiguda i, en arribar al lloc dels fets, només han pogut certificar la mort immediata de la dona. Els dos menors, en estat molt greu, han estat estabilitzats i traslladats d’urgència a centres hospitalaris: un al Niño Jesús i l’altre al 12 de Octubre.
La Policia Nacional ha assumit la investigació del cas, amb la col·laboració de la Policia Municipal i els Bombers, que també han intervingut en el dispositiu.
Diversos veïns han explicat que la víctima patia problemes de salut mental i que, en els últims dies, afirmava sentir-se vigilada. Les autoritats continuen treballant per aclarir les circumstàncies exactes del succés i descartar qualsevol altre element que hi pogués haver intervingut.
