ÚLTIMA HORA | Incendi en les instal·lacions de RTVE

14 de desembre de 2023 a les 08:28h

Un incendi en les instal·lacions de RTVE a Madrid està afectant l'emissió dels senyals de La 1, La 2, el Canal 24 h i també de RNE.

Segons ha informat la mateixa corporació a través de les seves xarxes socials, el foc, que ja ha estat controlat, s'ha produït a les seves instal·lacions de Torrespaña, a Madrid.

Des de RTVE han demanat disculpes als espectadors i han informat que ja s'està treballant per poder recuperar la normalitat de les emissions al més aviat possible.

De moment, la corporació no ha donat més detalls sobre l'incident, més enllà d'aclarir que ja ha estat controlat, i s'espera que en les pròximes hores se solucioni la situació.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit