Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

Viatges IMSERSO 2024-2025: requisits, preus i destinacions

Avatar photo
Els preus varien entre els 124 i els 435 euros, en funció de la destinació, la durada i el tipus de transport

En marxa el període de comercialització del Programa de Turisme de l’Imserso per a la temporada 2024-2025 en nou comunitats autònomes. Els acreditats preferents de les comunitats d’Andalusia, Aragó, Cantàbria, Castella i Lleó, Comunitat Valenciana, Extremadura, Madrid, Melilla i Múrcia ja van començar a reservar els seus viatges, mentre que els acreditats no preferents ho van fer un dia més tard, ahir 24 de setembre.

En el cas d’Astúries, Catalunya, Castella-la Manxa, Ceuta, Galícia, Illes Balears, Illes Canàries, La Rioja i el País Basc, els acreditats preferents poden fer-ho a partir d’avui, i els no preferents podran accedir a la reserva a partir de demà dijous 26 de setembre.

A partir del dissabte 28 de setembre, es podran reservar els viatges no comercialitzats, disponibles per a qualsevol província.

El programa compta amb un total de 886.269 places, distribuïdes en tres grans categories: turisme de costa peninsular (443.887 places), turisme de costa insular (230.039 places) i turisme d’escapada (212.343 places). Els viatges a la costa inclouen estades de 8 o 10 dies a Andalusia, Múrcia, la Comunitat Valenciana, Catalunya, les Illes Canàries i les Illes Balears. Pel que fa a les escapades, s’ofereixen estades de 4, 5 o 6 dies amb opcions de circuits culturals, turisme de natura i visites a capitals de província o ciutats autònomes com Ceuta i Melilla.

Quin cost tenen els viatges?

Els preus varien entre els 124 i els 435 euros, en funció de la destinació, la durada i el tipus de transport.

Com he de fer la reserva?

Les reserves es poden fer telemàticament a través de la central de reserves fent clic aquí introduint la clau que apareix a la carta d’acreditació o bé presencialment en una de les agències de viatges col·laboradores amb l’Imserso, portant la documentació personal de cada viatger.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

S’aprova el projecte tècnic per un camí de vianants fins a Can Batista a Sant Sadurní

Notícia següent

El PSOE s’obre a parlar dels objectius pressupostaris “amb tothom”

Notícies relacionades