Divendres, 23 de maig de 2025
És notícia

Emilia, l’àvia fugada que busca la Policia fins i tot amb helicòpter

Avatar photo
A més, veïns de la zona i familiars de la dona s’han sumat al dispositiu de cerca

La Policia continua buscant l’Emilia Marcuello, la dona desapareguda des d’aquest passat dijous després d’escapar-se de la residència per a gent gran on vivia. 

La cerca va iniciar-se ahir després que la dona es fugués de la residència de Cañada del Hoyo, a Conca, on vivia. Durant el dia d’ahir, la Guàrdia Civil ja va muntar un dispositiu de cerca que aquest divendres s’ha ampliat amb la incorporació d’un helicòpter.

A més, veïns de la zona i familiars de la dona s’han sumat al dispositiu i també han demanat ajuda a través de les xarxes socials, compartint una imatge de la dona, per facilitar que si algú la reconeix, alerti a la Guàrdia Civil o als serveis d’emergència.

Es desconeixen més detalls sobre la seva escapada de la residència o si la dona té alguna mena de discapacitat cognitiva o si necessita medicació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

3,5 milions d’euros per a integrar l’R3 de Rodalies a Mollet del Vallès

Notícia següent

Picabaralla entre l’exalcalde de Tarragona, Pau Ricomà, i el president del Port, Saül Garreta

Notícies relacionades