Una dona ha resultat ferida aquest divendres després de sortir de la via el cotxe que conduïa i donar diverses voltes de campana fins a caure per un terraplè a l’autopista AP-7, al punt quilomètric 798, a l’altura de la sortida Los Urrutias, segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències.
L’incident va tenir lloc al voltant de les cinc de la tarda, quan es van rebre diverses trucades alertant del sinistre. Immediatament, es van mobilitzar efectius del Servei d’Extinció d’Incendis i Salvament i de Protecció Civil, així com una patrulla de la Guàrdia Civil, personal de Manteniment de Carreteres i una ambulància.
La dona, que va quedar atrapada a l’interior del vehicle, va ser rescatada pels bombers i atesa al lloc pels serveis sanitaris. Posteriorment, va ser traslladada a un centre hospitalari per rebre atenció mèdica a causa de les lesions sofertes en l’accident.