Un autocar destinat al transport de treballadors ha cremat aquest matí a la carretera A-122 a l’altura de Figueruelas (Saragossa). El foc ha començat passats dos quarts de sis d’aquest matí i ha estat controlat al cap d’una estona per l’equip de bombers.
El vehicle pertany a la flota d’autobusos dedicada al transport d’empleats de l’empresa Stellantis. En l’incident, afortunadament, el vehicle ha pogut ser evacuat i cap treballador no ha resultat ferit.
El foc s’ha produït a causa d’una fallada tècnica del vehicle a la carretera A-122, km 0.5, a 300 metres escassos de l’entrada a la fàbrica d’Opel.
Fins allà s’han desplaçat efectius dels bombers de la Diputació Provincial de Saragossa del parc de Tauste, bombers de l’Ajuntament de Saragossa, bombers de la fàbrica d’Opel i la Guàrdia Civil, per al control del trànsit.