Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La preocupació del president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, és una realitat. Les autoritats fa dies que alerten a veïns i voluntaris de possibles infeccions, però ara ha aparegut una preocupació més.
De fet, s'ha informat que s'ha iniciat la vacunació de veïns i veïnes i voluntaris a prop de zones humides i de fang. Això és perquè “el que més preocupa ara és el tètanus”. Mazón en una entrevista a la COPE, ha afirmat que “hem demanat ja fa 48 h a Sanitat el desplaçament urgent per a una avaluació exprés”.
Per tots els voluntaris i les voluntàries es demana que prenguin mesures com roba de màniga llarga, mascareta, guants i protecció ocular. La brutícia és d'aigües residuals i pot haver-hi poca salubritat degut a la gran acumulació de fang i d'aigua estancada.