L’empleat d’una grua va morir la nit dimarts després de ser atropellat per un camió mentre atenia un turisme a l‘A-6 al carril sentit sud, al terme municipal de Brazuelo (Lleó), segons ha informat el Centre d’Emergències 112 Castella i Lleó.
Les fonts recollides per Europa Press han assenyalat que cap a les 21.41 hores, els serveis d’emergències van rebre una trucada que alertava d’un atropellament al quilòmetre 335 de la carretera A-6. Els comunicants explicaven que un camió havia atropellat el treballador d’una grua, que atenia un turisme, i que ha quedat ferit de gravetat estès a la calçada.
En aquell moment, la sala d’operacions del 112 ha avisat de l’incident a la Guàrdia Civil de Trànsit i a Emergències Sanitàries-Sacyl, que ha enviat una ambulància de suport vital bàsic i el personal sanitari del Punt d’Atenció Continuada del centre de salut d’Astorga.
Malauradament, en arribar, els sanitaris tan sols han pogut certificar la mort del treballador a causa de la gravetat de les seves ferides.