Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

Valtònyc anuncia la seva retirada de la música

Avatar photo
El cantant s’ha acomiadat dels escenaris al festival ‘El Tingladu’ de Vilanova i la Geltrú
El raper mallorquí Josep Miquel Arenes, àlies Valtònyc, arriba al Tribunal d’Apel·lació de Gant per la petició d’extradició d’Espanya, Bèlgica el 9 de juny del 2020. (Horitzontal)

El cantant Josep Miquel Arenas, Valtònyc, ha anunciat la seva retirada del món de la música. El raper mallorquí s’ha acomiadat dels escenaris aquest dissabte a la nit al festival ‘El Tingladu’ de Vilanova i la Geltrú, en agraïment per mantenir-lo en cartell i pagar-li el caixet solidari durant els seus sis anys d’exili a Bèlgica. “Aquest és el darrer concert de la meva carrera”, ha destapat Valtònyc als assistents. “Tinc una bona feia, ja no sé què he d’explicar amb el rap.

Quan feia rap tenia 18 anys i una feina de merda en una fruiteria i estava enfadat amb el món. Tenia ràbia, però ara em fa vergonya sortir a l’escenari i interpretar un personatge”, ha comentat Josep Miquel Arenas en declaracions a TV3.

Valtònyc ha detallat que continuarà la seva professió de programador informàtic a Brussel·les i ha lamentat que amb l’aparició de les xarxes socials ja no té gaire sentit la cançó protesta. “Crec que la gent està una mica saturada i la cançó protesta ja no és tan ben rebuda perquè, avui dia, tu vas a un concert i no tens ganes d’escoltar el que has estat consumint les 24 hores a les xarxes socials”, ha apuntat Arenas, que ha llançat un últim missatge reivindicant la unitat de l’1-O i reiterant que Catalunya mereix “la llibertat de la seva llengua, de la seva cultura i de poder decidir”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
La secretària general d'ERC, Marta Rovira, durant la roda de premsa

Rovira rebutja el consorci tributari que proposa el PSC

Notícia següent

Un incendi crema vegetació als Pallaresos

Notícies relacionades