Diumenge, 1 de juny de 2025
És notícia

La UPF finançarà la publicació de recerques en català a revistes acadèmiques

Avatar photo
Les ajudes van dirigides a doctorands i doctors de primer any
upf

La Universitat Pompeu Fabra finançarà a partir d’aquest curs la publicació de recerques en català a revistes acadèmiques de primer nivell, així com accions de transferència de coneixement o divulgació de la recerca. Les ajudes van adreçades a doctorands i doctors de primer any per tal de potenciar la recerca publicada en català dels joves investigadors i els serveixi per a la seva acreditació i currículum.

La iniciativa forma part del nou Pla d’increment del català a la recerca, la transferència i la divulgació i respon al “compromís” de la universitat de promoure l’ús del català. Els ajuts econòmics són de 4.000 euros anuals, finançats en part pel programa Interlingua de la Generalitat.

Una altra línia d’ajuts també inclosa en el pla compta amb una dotació de 7.500 euros anuals i va dirigida a organitzar activitats de divulgació i transferència dels àmbits temàtics propis de la UPF amb experts catalans o catalanòfils convidats que treballin i resideixin a l’estranger. L’objectiu és apropar recerques pioneres en català al professorat, a la comunitat universitària i a la ciutadania.

Les candidatures es podran publicar fins al 2 de novembre.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Granollers celebra els Erasmus Days per promoure la mobilitat i els valors europeus

Notícia següent

Un institut sense 12 professors després d’un mes de l’inici del curs

Notícies relacionades