Vueling ha anunciat aquest dijous la reactivació dels vols que connecten Barcelona i Madrid, amb l’inici previst per al pròxim 5 d’octubre i la comercialització dels bitllets disponible fins al 29 de març de 2027. Aquesta mesura respon a un increment significatiu en la demanda, especialment entre viatgers d’empresa.
Programació dels vols durant el mes d’octubre
A l’octubre, la línia oferirà deu freqüències setmanals, distribuïdes en dos vols diaris —un al matí i un altre a la tarda— de dilluns a dijous, mentre que els divendres s’operarà un sol vol i també hi haurà una connexió els diumenges.
Els horaris matinals previstos són entre les 7:20 h i 7:30 h sortint des de l’aeroport de Barcelona-El Prat, amb retorns des de Madrid-Barajas programats entre les 9:25 h i 9:40 h. A més, els vols vespertins sortiran a les 18:35 h des de Barcelona i entre les 20:35 h i 20:45 h des de Madrid.
D’altra banda, els divendres el vol sortirà a les 18:35 h des de Barcelona amb tornada a les 20:35 h, mentre que els diumenges s’efectuarà una sortida a les 16:45 h des de la capital catalana i el retorn serà a les 18:50 h.
A partir del 31 d’octubre, ampliació del servei als dissabtes
A partir del dia 31 d’octubre, Vueling ampliarà aquesta oferta incorporant també vols els dissabtes, fet que elevarà el total setmanal fins a onze freqüències. Es mantindrà el doble servei diari durant els dies laborables (dilluns a dijous) per facilitar viatges amb possibilitat d’anada i tornada dins la mateixa jornada.
“Vueling torna a adaptar la seva oferta, com ja va fer entre el 9 i el 22 de febrer, per contribuir a reforçar la connectivitat i facilitar els viatges entre ambdues ciutats. L’operativa es va ampliar posteriorment fins al 29 de març per atendre l’alt volum de desplaçaments durant aquelles setmanes", afirmen des de la companyia.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
