Un cotxe va atropellar les cadires i taules d’una celebració que havia tingut lloc als carrers del municipi riberenc de Montserrat, a València. Els fets van passar al voltant de les 6 hores de la matinada, quan la festivitat havia acabat i els veïns i veïnes, afortunadament, s’havien retirat.
En aquest moment, i per causes que ara investiga la Policia Local de Montserrat, un vehicle de la marca Àudi, model A3, de color vermell, es va endinsar en la zona disposada amb cadires i taules per a la realització de l’esdeveniment. Els mòbils d’alguns testimonis van poder captar el succeït, tal com s’observa en el vídeo.
L’incident va tenir lloc a altes hores de la matinada quan no hi havia gairebé cap persona i les que quedaven a aquesta hora al carrer no es van veure afectades. El succés va quedar en un esglai per als veïns, que es van mostrar molt sorpresos davant el fet.
Les autoritats policials mantenen obert un expedient i tenen localitzada la matrícula i al conductor.