Divendres, 25 d'abril de 2025
És notícia

UGT veu “imprescindible” la convocatòria d’eleccions a Catalunya

"La crisi del Govern és més que evident", afirma el secretari general del sindicat

El president de la Generalitat, Quim Torra. EUROPA PRESS

El secretari general de la UGT, Camil Ros, considera “imprescindible” la convocatòria d’eleccions al Parlament de Catalunya. En una roda de premsa aquest dimecres, Ros ha dit que cal un nou Govern un cop aprovats els pressupostos “per afrontar un nou període”.

“La situació de crisi del Govern és més que evident, la necessitat de convocatòria d’eleccions és del tot imprescindible”, ha afirmat. Pel que fa a l’Estat, Ros ha demanat l’aprovació d’uns “pressupostos socials” perquè els actuals “no estan adaptats a la nova realitat”.

A més, ha dit que els comptes no poden incloure retallades sinó que s’han de centrar en inversions “per recuperar drets laborals” i finançar ERTO, l’ingrés mínim vital o les polítiques d’igualtat i conciliació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Ricomà anuncia noves mesures contra la Covid-19 i no descarta cribatges massius

Notícia següent

Sabadell intensificarà la vigilància per evitar les trobades de més de 10 persones a la via pública

Notícies relacionades