La setmana comença amb un dia marcat per una nuvolositat variable. El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) preveu que aquests primers dies de la setmana es caracteritzin per un cel parcialment ennuvolat, amb possibilitat de petites pluges. Tot i això, les temperatures es mantindran força suaus durant aquests dies, però aniran baixant a mesura que s’acosti el cap de setmana, quan una nova tongada de pluja podria arribar al país.
Avui, el matí ha començat amb força boira, especialment a les zones interiors i a les depressions del prelitoral i Central, on s’esperen condicions de visibilitat reduïda fins a les primeres hores de la tarda. A mesura que avanci el matí, es preveu que els núvols augmentin a les comarques gironines, al Pirineu i a altres punts del Prepirineu, on poden caure ruixats febles cap a la tarda, mentre que a les Terres de l’Ebre i Ponent s’obriran algunes clarianes.
A mesura que el dia avanci, l’ambient es tornarà més suau, amb temperatures màximes que oscil·laran entre els 17 °C i els 22 °C a tot el país.
Al llarg de la setmana, el temps es mantindrà relativament tranquil fins al cap de setmana, amb pocs canvis significatius.