Una dona del barri de Montilivi de Girona ha estat multada amb 100 euros per la policia local perquè va deixar el despertador sonant durant dos dies a les set del matí.
La dona no era a la vivenda i, durant dos dies, els veïns del voltant es van despertar a les 07:15h perquè sonava la seva alarma, indica el Diari de Girona. Van decidir llavors trucar a la policia i els agents van decidir aixecar acta de denúncia contra la dona, a més de sancionar-la amb 100 euros, després de comprovar que no era a casa.
Segons les autoritats, oblidar l’alarma i ocasionar aquesta molèstia als veïns és una infracció lleu de l’ordenança municipal que regula les vibracions i els sorolls, explica Martí Terés, Regidor de Sostenibilitat, en declaracions recollides per Nius.
Aquesta ordenança diu que des de les onze de la nit fins a les vuit del matí no es pot fer soroll i l’alarma d’aquesta veïna sonava abans.