Divendres, 13 de juny de 2025
És notícia

Lluita per la Jornada Contínua a les escoles catalanes: Dret a decidir democràticament

Avatar photo

La conciliació de les famílies, dels professors o l'impacte amb quatre desplaçaments diaris com a factors claus d'aquesta lluita

L’Associació ‘Educació i Llibertat’ vol lluitar per la jornada contínua a les escoles i pel dret a poder decidir democràticament.

“Catalunya, que demanda tenir dret i llibertat a decidir fora del territori, no deixa decidir a la nostra Comunitat Educativa quin tipus de jornada ens interessa”. També s’adrecen al conseller Josep Cambray. Creuen que el Departament d’Educació a Catalunya actua dictatorialment i no dona resposta a famílies, escoles i municipis.

Hi ha 25 escoles al territori català amb proves pilot des de fa 10 anys i aquestes donen resultats satisfactoris en un 93%.

En un moment on s’és tan conscient amb el canvi climàtic, l’associació troba sentit a 4 desplaçaments diaris, amb tot el que implica. Demanen ajudar a la conciliació de famílies i professors.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La platja de la Savinosa de Tarragona passarà a ser totalment nudista

Notícia següent

Igualada entrega els premis de l’11è Concurs d’Aparadors de Mostra Igualada

Notícies relacionades