Ja coneixes l’anunci que triomfa entre els pares de mig món?

Avatar photo

 

La gràcia de veure aquest anunci és no saber què anuncien fins al final. Es tracta, aparentment, de l’espot d’una companyia internacional en què es veu un nen que destrossa completament la casa familiar mentre fa una intensa coreografia musical i arrasa amb tot el que té al davant.

El menor, d’uns set o vuit anys, va vestit com si es tractés d’una diva musical i converteix casa seva en el lloc on poder expressar tota la seva emoció artística.

Per això, no dubta a ballar, saltar, lliscar… i emportar-se per davant tot el mobiliari que se li posa al davant.

Trenca gerros, tira pintura per la catifa, destrossa els plats preparats per menjar… Tot això sota l’atenta mirada de la seva germana gran i de la seva mare, que assisteixen atònites a tota una demostració de qualitats artístiques que van renyides amb que la casa familiar segueixi dempeus.

El vídeo, malgrat no ser nou, s’està viralitzant a les xarxes socials i ja és un dels més vist i reenviats als grups de Whatsapp de pares de tot el món, que es prenen a broma l’espot però que no es poden evitar veure’s reflectits, a petita escala, al divertit vídeo.

Aquest no és el primer anunci d’aquesta marca de profilàctics, que a més de mostrar anuncis on promet que els seus preservatius permeten conservar tota la sensibilitat, també tenen tota una línia d’espots on es plantegen els possibles consumidors si realment volen ser pares.

Per això, no dubten a presentar els petits com a veritables diablets que converteixen la vida en tot en un infern. Una tàctica publicitària que no és nova ja que alguns d’aquests anuncis antinens es remunten al 2013, quan ja van triomfar a les incipients xarxes socials.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La propera pandèmia serà de càncer

Notícia següent

Demana que l’empresonin perquè no aguanta a la seva esposa

Notícies relacionades