Inici de cap de setmana caòtic a Catalunya: un xoc frontal deixa un ferit greu i un camió bolcat a Arbúcies

De la Selva al Baix Ebre: Accidents múltiples marquen l'inici del cap de setmana a Catalunya

20 de desembre de 2025 a les 12:35h
Foto de @bombers

Aquest dissabte al matí, un accident entre un cotxe i un camió ha tingut lloc a la carretera GI-552, al terme municipal d'Arbúcies, comarca de la Selva. L'avís es va rebre puntualment a les 06.35 hores. Segons han informat els Bombers de la Generalitat, el conductor del turisme va resultar ferit greu.

El sinistre va provocar que el camió bolqués al marge de la via, mentre que el conductor del cotxe va quedar atrapat dins del vehicle. Per això, els efectius dels Bombers van haver d'excarcerar-lo després de mobilitzar tres dotacions terrestres. Posteriorment, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) es va encarregar del trasllat urgent del ferit cap a l'Hospital Josep Trueta de Girona.

Tombada d'un vehicle des d’un pont a Calafell

Més enllà, aquest mateix dissabte però unes hores abans, concretament a les 05.13 hores, es va produir un altre accident greu al municipi de Calafell, dins del Baix Penedès. Un turisme va precipitar-se aproximadament uns sis metres per sota d’un pont situat pròxim a l’estació de tren local.

A causa del cop, el cotxe va quedar bolcat i el conductor va patir lesions catalogades com menys greus. Els serveis mèdics també van atendre aquesta persona al lloc dels fets i l'Ajuntament ha explicat que el responsable del turisme ha donat positiu en alcohol i drogues.

Tercer incident amb vehicle fora de via a Prat de Comte

A banda dels accidents descrits anteriorment, els Bombers van intervenir durant la passada nit divendres en una tercera incidència relacionada amb el trànsit. A les 23.37 hores, un vehicle va sortir-se’n de la carretera T-333 al terme municipal de Prat de Comte, comarca del Terra Alta.

L’automòbil es va precipitar per un barranc petit proper al vial. Fins al lloc s’hi van desplaçar quatre dotacions terrestres dels Bombers que van col·laborar en les tasques d’extracció i assistència. El conductor implicat presentava ferides menys greus i fou atès pel SEM.