Diumenge, 1 de juny de 2025
És notícia

El Meteocat confirma un nou canvi de temps per al cap de setmana

Avatar photo
Les temperatures experimentaran un lleuger ascens, especialment a les zones de muntanya i a les Terres de l’Ebre
meteo

Després d’una setmana marcada per l’estabilitat atmosfèrica, amb algunes ratxes de vent fortes a gran part del territori, el Meteocat ha confirmat que el cap de setmana a Catalunya arribarà amb canvis significatius en el temps. Les temperatures, que aquesta setmana han rondat els 20 °C a les zones costaneres, s’elevaran una mica més a partir de dissabte, amb un augment de núvols i plugims intermitents.

Dissabte: Núvols i possibles ruixats al litoral

El dissabte començarà amb un dia variable, amb núvols més abundants al litoral i prelitoral. Es preveu algun xàfec durant la matinada, especialment entre el Barcelonès i el Baix Penedès. El cel serà mig ennuvolat al matí, amb sol o núvols prims a l’interior. A mesura que avancin les hores, els núvols augmentaran al litoral i a la zona central de Catalunya, amb alguns plugims cap al vespre.

Les temperatures experimentaran un lleuger ascens, especialment a les zones de muntanya i a les Terres de l’Ebre, on s’esperen valors de fins a 19 °C. Al Pirineu, les temperatures seran notablement més altes, amb un augment de fins a 10 °C respecte al dia anterior.

Diumenge: Ambient més suau però amb núvols i plugims esporàdics

El diumenge el temps continuarà amb una tendència suau. El cel es mantindrà mig ennuvolat, amb la presència de núvols baixos, especialment a la zona litoral. Les pluges seran febles i es limitaran a la Catalunya Central i al litoral, amb una disminució de la intensitat al llarg del dia. Les temperatures seguiran pujant lleugerament, amb màximes d’entre 20 i 21 °C a l’interior i el litoral central.

Tot i l’augment de les temperatures, el vent i la humitat poden generar sensacions més fresques. A l’interior, les temperatures seran agradables al migdia, però els matins continuaran frescos. Es preveu una alta humitat al litoral.

El canvi de temps serà lleu però significatiu, i amb això arriben els últims dies del mes de novembre, una bona oportunitat per gaudir dels paisatges canviants de la tardor a Catalunya.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
1 Festa de la Gent Gran

Més de 400 persones participen en la festa de la gent gran de Sant Pere de Ribes

Notícia següent

Arriba l’onzena edició de la jornada “Badalona emprèn, amb els joves”

Notícies relacionades