Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Desarticulat un grup criminal dedicat al cultiu de marihuana en naus industrials

Avatar photo

S’han detingut sis persones per gestionar plantacions en diferents punts de Catalunya

La policia espanyola ha detingut sis persones, entre elles el líder del grup, acusades de cultivar marihuana en naus industrials. La investigació es va posar en marxa el passat mes d’abril quan es va tenir coneixement d’un cultiu il·legal en una nau de Cornellà de Llobregat.

Posteriorment, els investigadors van relacionar aquesta plantació amb dues més localitzades a Sant Feliu de Llobregat i una tercera camuflada a l’interior d’una ferreria de Castellbisbal. Durant les entrades, els agents van comissar prop de 6.000 plantes de marihuana en diferents estats de creixement i un quilo de cabdells. Els tècnics han xifrat en uns 585.000 euros el valor de l’energia defraudada als cultius.

A banda dels sis detinguts, s’investiga a dues persones més a les que s’hauria pres declaració. El cas el porta el Jutjat d’Instrucció número 1 de Cornellà de Llobregat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Denuncien un home per transportar xais de manera irregular a l’Alt Camp

Notícia següent

L’aliança d’universitats europees Aurora obté finançament per a la seva continuïtat

Notícies relacionades