Dilluns, 10 de febrer de 2025
És notícia

Un conductor confon les vies del tren amb la carretera i obliga el comboi a fer una aturada d’emergència

Avatar photo
Els Mossos han acabat immobilitzant el vehicle i el conductor no en tenia el permís homologat a l’Estat Espanyol
conductor-vies-tren-mossos
Foto de @mossos

Els Mossos d’Esquadra han viscut un cas insòlit aquest matí que podria haver-hi acabat amb un greu accident amb molts ferits. Els fets han succeït a Golmés, al Pla d’Urgell, on un conductor ha confós la via del tren amb un camí lateral i ha començat a conduir per aquest.

Encara que sembli sorprenent, el turisme ha començat a circular per la via a primera hora del matí i s’ha trobat amb el comboi d’un tren de cara. Afortunadament, els dos conductors se n’han adonat a temps i han evitat la col·lisió, per la qual cosa no s’han produït danys.

Ràpidament, els Mossos d’Esquadra han acudit al lloc dels fets i han immobilitzat el turisme. A més, el conductor no en tenia el permís homologat a l’Estat Espanyol i per això podria rebre una sanció administrativa. Tot i això, la sorpresa ha estat majúscula pels implicats, en especial pel conductor del comboi qui ha aconseguit frenar a temps.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Render Hall del Centre de Salut Mental del Garraf

Inaugurades les obres del nou Centre de Salut Mental del Garraf

Notícia següent
quartet-gerhard-auditori-joset-carreras

L’Auditori Josep Carreras de Vila-seca recupera la programació centrada en el talent de proximitat

Notícies relacionades