La presència d'objectes a la via entre les estacions de Barcelona Sants i Bellvitge-Gornal ha obligat Renfe a alterar el servei de diverses línies de Rodalies aquest dijous a la tarda. Segons ha informat la companyia ferroviària, les línies afectades són la R2, R2 Nord, R2 Sud, R14, R15, R16 i R17. En aquests trajectes, els trens poden romandre aturats i incrementar el temps de recorregut a mesura que s'apropen al tram afectat.
A causa d’aquesta incidència, s'ha cancel·lat l'expedició de nous trens amb origen o destinació a les estacions de Vilanova i la Geltrú, Castelldefels i Granollers Centre. Paral·lelament, els trens amb origen o destinació Sant Vicenç de Calders estan realitzant parada a totes les estacions del recorregut.
Aquest incident s'ha produït hores després d’una altra afectació al servei registrada al matí a les línies R2 Sud, R14, R15, R16 i R17 per una incidència a la infraestructura entre les estacions de Garraf i Sitges. Aquesta situació ha obligat els trens amb origen o destinació Vilanova i la Geltrú a començar o acabar el trajecte a Garraf. A més, els combois de Sant Vicenç de Calders també han efectuat parada a totes les estacions del recorregut.
Renfe ha informat que aquesta primera incidència ha estat resolta poc abans de les cinc de la tarda.