L'autopista AP-7 continua tallada indefinidament en sentit Tarragona, des de Martorell a Sant Sadurní d'Anoia, a la zona on va descarrilar un comboi de Rodalies a Gelida, ja que la caiguda d'un mur de contenció va comprometre la seguretat d'aquesta infraestructura que hi toca.
La mesura es mantindrà durant el temps necessari per garantir la seguretat viària i facilitar les tasques tècniques a la zona afectada pel temporal i per l’accident, a l’espera de noves avaluacions que permetin reobrir amb garanties.
Tant des del Servei Català de Trànsit com des dels Mossos d'Esquadra han informat hi haurà rutes alternatives per garantir la fluïdesa de la circulació i minimitzar les afectacions als usuaris.
D'entrada, es fan desviaments cap a l'A-2, fins a enllaçar C-15 i a l'altura de Vilafranca del Penedès, per reincorporar-se novament a l'AP-7. També s'han aixecat les barreres a la C-32, l'autopista de Garraf, on no poden circular camions que transportin mercaderies perilloses.
El dia, però, comença amb llargues cues a l'A-2 i la C-15, que no poden absorbir correctament el trànsit de l'A7, entre Martorell i Castellbisbal. De fet, es registren cues més o menys compactes a tots els accessos de Barcelona, a causa d'aquest tall i a la manca de Rodalies.