El grup Bon Preu ha incorporat recentment una de les innovacions que canviaran per sempre la manera de comprar dels seus clients, així com la manera de treballar dels seus empleats.
Segons ha informat l’empresa, tot el seu parc de botigues —que inclou 138 supermercats Bonpreu, 64 hipermercats Esclat i 14 botigues Minimercat de proximitat— ha incorporat les etiquetes electròniques als seus estands.
Aquestes etiquetes tenen diversos avantatges que col·loquen el grup al capdavant de la innovació en aquest àmbit al nostre país i també a gran part del món. Ni tan sols la nord-americana Walmart, pionera en matèria tecnològica en el sector de l’alimentació, ho ha pogut implementar encara.
A partir d’ara, les etiquetes als supermercats i establiments de Bonpreu són electròniques, fet que facilita actualitzar els preus dels productes de manera instantània, estalviant a més moltes hores de temps dels treballadors, que d’altra manera havien de canviar les etiquetes de tots els estands de la botiga cada poc temps.
A més, aquest nou etiquetatge permetrà estalviar tones de paper cada any. Des de la companyia destaquen que “és un pas més per a garantir la claredat d’informació i la transparència amb el client”, que subratlla la seva “aposta per la digitalització del nostre model comercial”.