Dijous, 8 de maig de 2025
És notícia

Arrossega amb el cotxe un golfista invident per no voler portar el seu gos pigall

La víctima és el golfista Marc Oller, campió de la Copa d'Espanya de golf adaptat en els anys 2018 i 2021

Foto: fedgolfmadrid

La Policia Nacional ha detingut a un conductor de VTC després d’arrossegar 10 metres a un golfista invident al qual es va negar a portar en el seu vehicle pel fet que estava acompanyat pel seu gos pigall i el braç del qual va quedar atrapat en la finestreta després que el detingut iniciés la marxa, han informat a Europa Press fonts fiscals.

La víctima és el golfista Marc Oller, campió de la Copa d’Espanya de golf adaptat en els anys 2018 i 2021. El succés es va produir ahir a l’altura del número 54 del Passeig de la Chopera, en el districte de Arganzuela.

El golfista es disposava a prendre el vehicle el servei del qual havia contractat. Però en adonar-se el conductor que anava acompanyat per un gos pigall, li va tancar la porta i va iniciar la marxa, quedant-se el braç de la víctima atrapat en la finestreta.

El detingut va arrossegar a l’home durant uns deu metres al mateix temps que aquest demanava auxili. Diversos testimonis van alertar al 091, procedint a l’arrest els agents de la Policia Nacional per un delicte de lesions en sofrir el colpista diverses fractures de dits.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Arrenca la campanya de comunicació de les rebaixes d’hivern d’Andorra

Notícia següent

Incendi a la Part Alta de Tarragona

Notícies relacionades