El Centre de Normalització Lingüística reprèn l’atenció personal i els exàmens

La cita prèvia serà indispensable per rebre l’atenció presencial, que es farà també a partir de juliol

Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus.

El Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus torna progressivament a la normalitat, i des del 15 de juny va reprendre l’atenció telefònica, que al juliol s’amplia de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 h al 977 12 88 61

També s’atenen els usuaris per correu electrònic des de tots els serveis que formen el CNL: [email protected], [email protected], [email protected] i [email protected]. A més, els textos per revisar es poden enviar a [email protected], i les consultes sobre Voluntariat per la llengua a [email protected].

Per facilitar les gestions a la població s’ha reforçat la informació al web amb un apartat de Preguntes freqüents amb informació per a qui vol fer un curs de català, qui vol obtenir un certificat d’un curs que ha fet al CNL o qui vols saber l’equivalència del seu títol de català.

D’altra banda, prioritzant la seguretat i la protecció tant d’usuaris com de treballadors, a des de finals de juny es fan en línia els exàmens orals dels cursos de català que van quedar interromputs al març que tenien aquesta prova pendent, i al juliol, i ja de manera presencial, els exàmens escrits d’aquests cursos i també els dels intensius iniciats a l’abril i maig amb el Parla.cat.

Finalment, durant el mes de juliol i sempre amb cita prèvia els usuaris podran rebre atenció presencial.