Mont-roig posa en funcionament el nou servei de cita prèvia de les OMAC

L'horari d'atenció de les oficines s'amplia de les 5 a les 6 hores, dues de les quals seran amb cita prèvia

Les dues Oficines Municipals d’Atenció Ciutadana (OMAC de Mont-roig i OMAC de Miami Platja) posen en marxa, a partir del dilluns 6 de novembre, un nou servei d’atenció amb cita prèvia. L’objectiu és facilitar als ciutadans els seus tràmits presencials amb l’Ajuntament a la vegada que es redueixen els actuals temps d’espera. Els nous horaris d’atenció amb cita prèvia seran de dilluns a divendres, de 8 a 9 hores i de 13 a 14 hores. Les dues franges horàries estan pensades perquè els tràmits amb l’Ajuntament es puguin compaginar amb feina o estudis.

D’aquesta manera, l’horari d’atenció d’aquestes oficines s’amplia, de 5 hores a 6, de les quals dos seran amb cita prèvia. L’horari d’atenció sense cita prèvia passarà a ser de 9 a 13 hores. Totes aquelles persones que vulguin ser atesos a partir de les 13 hores, com fins ara, podran demanar cita prèvia indicant la seva preferència.

Com demanar cita prèvia?
Les persones que vulguin fer ús d’aquest nou servei podran demanar cita prèvia per telèfon, al 977 837005; per correu electrònic a través de l’adreça omac@mont-roig.cat; a través del formulari disponible al web de l’Ajuntament; o bé per WhatsApp al 695 781 993.

Aquest nou servei s’engloba dins un Pla de Millora de l’Atenció Ciutadana endegat per l’Ajuntament de Mont-roig del Camp. A més, també preveu altres mesures com l’impuls de l’administració electrònica (en marxa des del mes d’abril), l’atenció a través de nous canals digitals, així com una gestió basada en criteris de qualitat, amb indicadors i una avaluació contínua del servei.