La víctima que aquest dimarts va morir en un xoc entre dos turismes a l’AP-7 a l’altura de Vila-seca (Tarragonès) és una dona de 57 anys i de nacionalitat alemanya, amb inicials B. P. K., segons ha detallat el Servei Català de Trànsit.
El xoc es va produir poc abans de les 11:53 h del matí d’aquest dimarts, al punt quilomètric 257 de l’AP-7, al ramal d’incorporació i sortida que connecta l’autopista amb la C-14 a l’altura de Vila-seca. Per causes que s’investiguen, dos turismes van xocar frontalment i la passatgera davantera d’un dels dos vehicles va morir.
En l’accident hi van resultar ferides sis persones més, cinc d’elles en estat greu. Totes elles van ser traslladades als hospitals Joan XXIII i Santa Tecla de Tarragona i al Sant Joan de Reus.
Arran de l’accident, el ramal va haver de tallar-se a la circulació durant les tasques d’actuació dels serveis d’emergència, fins que finalment va poder reobrir-se al trànsit.
Amb la víctima mortal d’aquest accident, són 61 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes enguany segons dades provisionals de Trànsit.