Dijous, 15 de maig de 2025
És notícia

Mor en caure pel balcó quan intentava recuperar el mòbil

Avatar photo
L’home va caure sobre un cotxe estacionat al carrer

Un home de 55 anys va morir ahir a l’Hospital de Son Espases després de patir lesions molt greus en caure des d’un quart pis a Palma. L’home va caure mentre intentava recuperar el seu telèfon mòbil, que s’havia quedat atrapat damunt un relleix de la façana de l’edifici. 

Segons fonts de la Policia Nacional, l’accident va tenir lloc cap a les sis de la tarda quan la víctima es trobava al balcó del seu domicili parlant pel mòbil quan, per causes desconegudes, el dispositiu se li va escapar de les mans i va quedar sobre un relleix exterior. L’home, en un intent arriscat per recuperar-lo, va passar a l’altre costat de la barana i va perdre l’equilibri, precipitant-se al buit. L’home va cuare damunt d’un vehicle estacionat al carrer.

Els serveis d’emergència es van desplaçar ràpidament al lloc dels fets. Els sanitaris van trobar l’home en estat crític i li van practicar maniobres de reanimació. Tot i els esforços mèdics, la víctima va ingressar a la Unitat de Cures Intensives amb lesions incompatibles amb la vida i ha mort hores després.

La Policia Nacional ha obert una investigació per aclarir els fets. Els agents de la Policia Científica van inspeccionar l’escena i van recollir testimonis. Tot apunta que es tracta d’un accident fortuït sense indicis de criminalitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Acte_25_anys_Museu_escoles_104

El Museu del Port de Tarragona celebra el 25è aniversari amb un centenar d’alumnes

Notícia següent
biogarraf-sant-pere-ribes

Sant Pere de Ribes acull l’inici de la segona edició de “Fem una Bio-Garraf?”

Notícies relacionades